Ερωτήσεις σχετικά με το service / τις αλλαγές φίλτρων

Ποιος αναλαμβάνει το service (αλλαγές φίλτρων) των συστημάτων?

Το service (αλλαγές φίλτρων) στα οικιακά συστήματα επεξεργασίας νερού μπορεί να γίνει είτε από τον πελάτη (σύμφωνα με τις οδηγίες που παρέχονται από τη Waterpro) είτε από ειδικούς τεχνικούς της Waterpro ή των επίσημων συνεργατών με επιπλέον χρέωση ανάλογα τo σύστημα. Τα φίλτρα βρύσης, πάγκου και μπάνιου αλλάζονται από τον πελάτη. Σε όλους τους θερμοψύκτες το service γίνεται από ειδικούς τεχνικούς της Waterpan ή των επίσημων συνεργατών.

Ποιος αναλαμβάνει την τεχνική υποστήριξη των συστημάτων?

Την τεχνική υποστήριξη την αναλαμβάνει η Waterpro ή επίσημος, εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της Waterpan.

Μπορώ να αλλάξω τα φίλτρα μόνος μου?

Ναι, σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες που παρέχονται από τη Waterpro. Συνίσταται όμως η αλλαγές των φίλτρων να γίνονται από εξειδικευμένους τεχνικούς για μεγαλύτερη ασφάλεια.

Πως μπορώ να ξέρω ότι το σύστημα δουλεύει σωστά και καθαρίζει το νερό?

Μπορούμε να ελέγξετε το νερό μόνοι σας για κάποιες παραμέτρους με ειδικούς μετρητές ή κιτ που μπορείτε να προμηθευτείτε από τη Waterpro. Μπορείτε να ελέγξετε τα ολικά διαλυμένα στερεά (TDS), το χλώριο, τη σκληρότητα, τα νιτρικά και το σίδηρο πολύ απλά και πολύ γρήγορα (TDS meter).

Τι μπορεί να συμβεί αν δεν αλλάξω τα φίλτρα όταν χρειάζεται?

Τα φίλτρα ιζημάτων θα γεμίσουν με αιωρούμενα σωματίδια και είτε οι πόροι του φίλτρου θα βουλώσουν και δεν θα περνάει νερό ή θα ανοίξουν και θα περνάνε και τα σωματίδια από το φίλτρο. Τα φίλτρα ενεργού άνθρακα θα κορεσθούν από χλώριο και οργανικές ενώσεις και όχι μόνο δεν θα παρακρατούν τίποτα αλλά μπορεί να επιβαρύνουν το νερό περισσότερο. Επίσης, ο ενεργός άνθρακας αφού απομακρύνει το χλώριο και παρακρατεί τις οργανικές ενώσεις είναι πιθανό να δημιουργηθούν μικροοργανισμοί στο εσωτερικό του που μετά θα περάσουν και στο νερό. Η μεμβράνη αντίστροφης όσμωσης είτε θα βουλώσει και δεν θα παράγει νερό, είτε θα ανοίξουν οι πόροι της και δεν θα απομακρύνει τα άλατα. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να αλλάζουμε τα φίλτρα τακτικά και σύμφωνα με τις οδηγίες των κατασκευαστών για να έχουμε πόσιμο νερό άριστης ποιότητας.

Τι πρέπει να γίνει σε περίπτωση μη χρήσης του συστήματος (π.χ. ταξίδι) για κάποιο χρονικό διάστημα?

Εξαρτάται το σύστημα επεξεργασίας νερού και το διάστημα που θα μείνει κλειστό. Για διάστημα μέχρι 2 εβδομάδες, πρέπει να αδειάσουμε το νερό από το σύστημα. Για σύστημα επεξεργασίας νερού με αντίστροφη όσμωση, αυτό γίνεται κλείνοντας την βάνα παροχής και ανοίγοντας το βρυσάκι του συστήματος. Στην περίπτωση θερμοψύκτη, κλείνουμε τη βάνα παροχής και αδειάζουμε τη δεξαμενή ζεστού και κρύου (αφού κλείσουμε και το διακόπτη του ζεστού και της λάμπας UV όπου υπάρχει). Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να συμβουλεύεστε τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη ή τεχνικό της εταιρίας.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα?